Sivut

sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

Päivitystä

Ne kolme lääkkeetöntä välipäivää sujuivat oikein hyvin. Minä kylläkin jännitin niitä ihan 'kauhiasti', tuskin osasin niistä päivistä nauttiakaan. Sitten 4. päivänä Vili jo heti aamulla ei tiennyt, mistä rapsuttaisi ensiksi, oikealla tassulla vai vasemmalla? Oli selvästi levoton, ainakin minun silmissäni.
Minä heti antamaan kortisonia! Olin jo lähes paniikissa, että nyt se kauhea kutina alkaa todenteolla.
Olin salaa uneksinut siitäkin mahdollisuudesta, että en enää antaisikaan kortisonia...

No, nyt jatkan ainakin ne kaksi viikkoa vielä antamalla kortisonia joka 4. päivä. pelottaa kyllä nyt, miten nuo välipäivät jatkossa tulevat sujumaan. Tänään on 1. välipäivä.
Ruuaksi Vili saa nyt vielä toistaiseksi noita kanaruokia, niitä on pakkasessa aika määrä. Syököön ne pois ja sitten teen yhteenvedon tuloksista.

Korvat putsasin eilen ja olin näkeväni, että ne olivat siistimmät kuin viikko sitten. Tassut ovat nyt oikeastaan aika kivassa kunnossa.

'Oletko harkinnut vaihtoehtoa, että kyseessä ei edes ole allergia?'

Lukijan kommentissa minulle heitettiin pohdittavaksi, että jos Vilillä ei olisikaan allergiaa. En osaa edetä tuossa pohdintatehtävässä mihinkään suuntaan, mitä se sitten voisi olla?

Ei kommentteja: